PUTEREA DE A AVEA TOT. DESCOPERĂ BMW X3 ÎN EDIŢIE LIMITATĂ. Cere o ofertă acum Previous Next AVANTAJELE EDIŢIEI LIMITATE. SIGURANŢA NU ESTE O OPŢIUNE. ROŢI DE IARNĂ BMW ORIGINALE. Datorită compoziţiei speciale, anvelopele de iarnă sunt mai sigure pe drum la temperaturi de sub 7°C. Sunt echipate cu un sistem de benzi logitudinale şi orizontale care se deschid în timpul rulării. Astfel se asigură tracţiune optimă şi stabilitate direcţională pe zăpadă şi noroi. LINIŞTEA INTERIOARĂ ESTE INCLUSĂ. BMW REPAIR INCLUSIVE. Cu pachetul BRI ai dreptul să repari orice defecţiuni care apar după sfârşitul garanţiei standard, pentru o perioadă suplimentară de la unu la trei ani. Este disponibil în trei variante, pentru o perioadă suplimentară de la unu la trei ani sau până la 200.000 km parcurşi. CONCENTREAZĂ-TE PE CONDUS. BMW SERVICE INCLUSIVE. Ai servicii de consultanţă, lucrări de service şi de întreţinere fără costuri suplimentare, timp de 5 ani sau 100.000 km. BMW Service Inclusive este disponibil la toţi partenerii BMW autorizaţi. CERE O OFERTĂ PERSONALIZATĂ. Completează formularul de mai jos şi dealerul tău BMW Grup West Premium te va contacta în curând şi îţi va transmite toate informaţiile suplimentare de care ai nevoie. Informații personale Adresare---DlDna Prenume Nume Număr de telefon Adresa de email Oraş Maşina actuală Marcă şi model Anul fabricaţiei Consimţământul meu cu privire la comunicarea de marketing. Sunt de acord să primesc comunicări de marketing de la Grup West Premium S.R.L. prin e-mail, poştă, telefon/ servicii de mesagerie şi în maşină (dacă se aplică). i În primul rând: Sunt de acord ca Grup West Premium S.R.L. cu sediul social în Oradea, Calea Clujului, Nr. 300 să prelucreze şi să folosească datele mele personale oferite (e.g. date de contact și detalii personale precum ziua de naștere și tipul carnetului de conducere, hobby-uri sau interese) pentru asistarea clienților și pentru comunicarea selectată a informațiilor despre produse și servicii BMW Group, precum și pentru cercetarea pieței. Grup West Premium S.R.L. poate de asemenea să transmită aceste date anumitor filiale care pot folosi datele mele şi mă pot contacta pentru scopurile menţionate mai sus. Actualizările pot fi distribuite între filialele menţionate. x Sunt de acord ca Grup West Premium S.R.L. să transmită datele mele către BMW Romania S.R.L. să prelucreze şi să folosească datele mele şi să mă contacteze pentru scopurile mai sus menţionate. BMW Romania S.R.L. poate de asemenea să transmită aceste date anumitor filiale precum şi anumitor parteneri contractuali care pot folosi datele mele şi să mă contacteze în scopurile menţionate mai sus. Actualizările pot fi distribuite între filialele menţionate. Mai mult, mi-ar plăcea să primesc oferte personalizate şi serviciile BMW Group care au fost identificate de către BMW Romania S.R.L. pe baza preferinţelor mele precum şi a comportamentului în utilizarea produselor şi serviciilor.i În al doilea rând: Sunt de acord că datele personale sunt folosite pentru a crea un profil individual al consumatorului prin intermediul unei proceduri statistice. Prin intermediul acestui profil, voi primi comunicări de marketing cu un conținut relevant pentru mine, precum (e.g. oferte personalizate din partea Grup West Premium S.R.L. şi anumite filiale precum şi anumiţi parteneri contractuali). De asemenea sunt de acord ca profilul consumatorului să fie transmis de BMW Romania S.R.L. către anumite sucursale și parteneri contractuali pentru scopurile menționate mai sus și că aceste companii pot să mă contacteze cu informații relevante pentru mine. Atunci când sunt disponibile, următoarele date furnizate de mine sau generate în urma utilizării de către mine a produselor sau serviciilor oferite de BMW Romania S.R.L., anumite filiale și partenerii lor contractuali, pot fi incluse în dezvoltarea profilului: detalii de contact (cum ar fi numele, adresa, adresa de e-mail); informații suplimentare / preferințe (cum ar fi, de exemplu, dealer preferat, hobby-uri); datele de identificare (cum ar fi, de exemplu, numărul de client, numărul contractului); istoricul clientului (cum ar fi, de exemplu, primirea ofertelor, datele de cumpărare a vehiculelor, informațiile despre distribuitori); datele vehiculului (cum ar fi, de exemplu, date de utilizare a aplicației BMW Connected: kilometraj, autonomie); aplicații / site-uri / social media (cum ar fi, de exemplu, date de utilizare din conturile online myBMW sau myMINI). O listă exhaustivă cu datele din categoriile respective poate fi găsită aici. x Solicitare de schimbare privind formularul de consimţământ şi dreptul de revocare. În al treilea rând: Pot în orice moment să revoc declarația de consimțământ acordată BMW Romania S.R.L., cu efect pe viitor. După revocarea completă, profilul meu de client nu va mai fi procesat și nu voi mai primi comunicări de marketing. Prin intermediul canalelor de comunicare specificate, pot să solicit informații privind datele mele stocate de către Grup West Premium S.R.L. şi/sau BMW Romania S.R.L., precum și corectarea, ștergerea sau blocarea datelor mele personale. Informații suplimentare privind prelucrarea datelor mele personale de către BMW Romania S.R.L. și drepturile mele pot fi găsite online în politica de confidențialitate BMW menţionată în cele ce urmează: Contact Grup West Premium S.R.L., Oradea, Calea Clujului Nr. 300, office@bmw-grupwest.ro, Politica de confidenţialitate online. Contact serviciu de clienţi BMW, +40 312 269 269, infobmw@bmw.ro, Politica de confidenţialitate online.x