DISTANŢA DE SIGURANŢĂ NU A FOST NICIODATĂ MAI IMPORTANTĂ. Previous Next În aceste momente, ne confruntăm cu o situaţie fără precedent care necesită grijă, compasiune şi înţelegere. Misiunea noastră, a Grup West Premium, este să oferim permanent o experienţă premium clienţilor noştri. Cel mai important pentru noi acum este să ne asigurăm că rămânem în siguranţă, în contextul în care suntem cu toţii îngrijoraţi. Prin urmare, dorim să vă transmitem că în locaţia Grup West Premium respectăm toate măsurile de siguranţă şi protecţie necesare. Păstrăm legătura prin echipa noastră de Customer Care, ce poate fi contactată la numărul +40 259 477 796 sau la adresa de e-mail office@bmw-grupwest.ro (de luni până vineri între orele 08:00 - 17:00). Rămânem aproape de comunitatea noastră dinamică BMW prin canalele noastre de social media Facebook, Instagram, YouTube, unde vă aşteptăm cu poveşti frumoase despre pasiunea noastră comună: lumea BMW. Este posibil să întâmpinăm un număr de solicitări mai mari decât de obicei, prin urmare ne cerem scuze dacă timpul de aşteptare este mai lung decât de obicei. În prezent, Grup West Premium este închis publicului. Pentru orice nevoie urgentă de mobilitate, serviciul nostru pentru clienți vă stă la dispoziţie prin apel la numărul de telefon +40 261 715 580. În cazul ofertelor, broșurilor sau solicitărilor de configurare, echipa noastră de vânzări rămâne disponibilă de la distanță pentru a vă răspunde cât mai curând posibil. Până atunci vă transmitem gândurile noastre bune şi suntem alături de dumneavoastră. Vă mulţumim, Echipa BMW Grup West Premium. NOI SERVICII DE PREDARE A AUTOMOBILULUI ÎN SERVICE, FĂRĂ CONTACT PERSONAL. Mobilitatea rămâne un serviciu esenţial, în special pentru categoriile profesionale a căror activitate este deosebit de importantă în aceste momente, aşa cum sunt medicii. BMW Group România împreună cu reţeaua de parteneri autorizaţi a dezvoltat un program naţional de preluare şi livrare de automobile care necesită operaţiuni de service, fără să fie necesar contactul personal. Suplimentar, prin devizul digital Smart Video Communication, clienţii de service primesc informaţii complete despre operaţiunile de întreţinere şi reparaţii, inclusiv materiale video explicative cu automobilul propriu realizate de tehnicianul de service. Urmăreşte noua procedura de recepţie în service în acest video şi dacă automobilul tău necesită o reparaţie urgentă, nu o anula. Contactează-ne şi vom încerca să găsim o variantă pentru a-ţi păstra mobilitatea. Contactează-ne ÎNTREBĂRI FRECVENTE. Cum soluţionează Grup West Premium problema angajaţilor testaţi pozitiv? Sănătatea şi protecţia angajaţilor noştri este prioritară. Conform evoluţiei situaţiei curente am iniţiat rapid măsurile necesare de protecţie pentru angajaţii noştri. În acelaşi timp, suntem în contact cu serviciile medicale, cu autorităţile relevante şi angajaţii sunt permanent informaţi cu privire la noile schimbări. Se va închide reprezentanţa Grup West Premium? Showroom-ul Grup West Premium este momentan închis. Vom continua să oferim asistenţă în atelierele noastre de reparaţii, pentru a asigura operaţiunile necesare în privinţa mobilităţii chiar şi în cadrul provocărilor actuale. Te rugăm să ne contactezi prin telefon sau online pentru a afla mai multe detalii despre program. Cum mă pot proteja? Fii informat cu ultimele noutăţi în privinţa evoluţiei COVID-19, disponibile la surse oficiale precum website-ul Organizaţiei Mondiale a Sănătăţii (OMS), dar şi la autorităţile locale competente. Respectă regulile impuse de acestea şi recomandările de igienă şi comportament în această perioadă. Compania BMW este afectată de situaţia curentă? BMW Group a avut parte de câteva cazuri pozitive de COVID-19 în diferite regiuni. Astfel, BMW Group a iniţiat imediat măsurile necesare pentru a-şi proteja angajaţii. În mod evident, sănătatea şi protecţia angajaţilor noştri este prioritară. Am programat deja un test drive/ o discuţie la Grup West Premium. Cum procedez mai departe? Te rugăm să ne contactezi direct prin telefon sau online. Dacă este cazul, îmi mai pot repara automobilul BMW la un service autorizat BMW? Continuăm să oferim service auto pentru a asigura necesarul în privinţa mobilităţii clienţilor noştri care sunt nevoiţi să se deplaseze chiar şi în această perioadă plină de provocări. Te rugăm să ne contactezi, prin telefon sau online, pentru a afla mai multe despre programul de lucru. Există modificări privind data de expirare a garanţiei şi a pachetelor de service, în contextul epidemiei de coronavirus? BMW îşi susţine clienţii afectaţi de suspendarea parțială a activităţii dealerilor în timpul restricţiilor legate de coronavirus. Pentru clienţii cu automobile a căror garanţie sau pachet de service expiră în timpul perioadei de restricţii (începând cu data de 16 martie 2020), perioada de garanţie sau a pachetului de service se va extinde până în 31 mai 2020. Extinderea se va aplica doar perioadei de timp, limitarea de kilometri rămâne neschimbată. Verificările de la sfârşitul garanţiei care trebuie efectuate în această perioadă vor fi de asemenea realizate. Clienţii aflaţi în autoizolare la domiciliu până după data de 31 mai 2020 trebuie să ne contacteze pentru a stabili şi a organiza ridicarea automobilului de la domiciliu şi livrarea acestuia la încheierea lucrărilor. Am comandat un automobil BMW nou. Va fi amânată livrarea? Te rugăm să ne contactezi direct prin telefon sau online. Informaţii despre producţie. Închiderea fabricilor. Sănătatea şi protecţia angajaţilor din cadrul BMW este prioritară. În acelaşi timp, evoluţia dinamică a pandemiei de coronavirus are un impact major asupra cererilor de automobile şi motociclete. Se aşteaptă o scădere globală considerabilă a cererii pe piaţa de automobile, prin urmare BMW Group ajustează producţia şi foloseşte alte mijloace mai flexibile de a rămâne în contact cu clienţii noştri. Pe 19 martie 2020 s-a închis producţia în fabricile din Europa, în fabrica de motociclete din Berlin (Germania) şi în fabrica de motoare din Steyr (Austria), precum şi în fabrica Rosslyn (Africa de Sud). Momentan, închiderea fabricilor este planificată să dureze până la data de 19 aprilie 2020. Mai departe se va proceda în funcţie de cum evoluează situaţia curentă. Operarea celorlalte fabrici pentru motoare şi componente, precum şi restul fabricilor de producţie de automobile, va fi decisă în următoarele zile, în funcţie de cererile preconizate. Ce pot face pentru a-mi feri automobilul BMW/ MINI de virus? Sugerăm curăţarea tuturor suprafeţelor pe care le atingi cu o cârpă umedă şi puţină apă cu săpun sau soluţie dezinfectantă. Butoanele şi mânerele portierelor pot fi de asemenea curăţate cu grijă, cu puţin dezinfectant. Te rugăm să nu foloseşti substanţe chimice agresive (de exemplu clor, etc.), abrazive sau corozive pe suprafeţele automobilului tău, atât la exterior, cât şi în interior. Poţi reduce răspândirea virusului în interiorul automobilului spălându-te pe mâini înainte şi după utilizarea automobilului tău BMW sau MINI. Situaţia curentă şi viitorul Grup West Premium. Situaţia curentă reprezintă o provocare pentru noi toţi, dar ştim foarte bine că spiritul de echipă şi cultura noastră puternică ne vor ajuta să trecem peste aceste vremuri dificile. Suntem toţi în aceeaşi situaţie şi vom depăşi împreună aceste momente! DESCOPERĂ POVEŞTILE BMW. Aniversare BMW Isetta - 65 de ani. Istoria plăcerii de a conduce. Marea revenire BMW. Aniversare BMW Isetta - 65 de ani. BMW este recunoscut în prezent pentru automobile premium sportive. De-a lungul timpului compania a creat segmente care au transformat industria auto, precum cel al modelelor sedan foarte sportive, deschis acum 36 de ani cu BMW M5, sau cel al modelelor Sport Activity Coupé, deschis în 2007 cu BMW X6. Iar în istoria de peste 100 de ani a inovat şi s-a transformat permanent, depăşind momente dificile. Aceasta este povestea unui model care a ajuns să reprezinte simbolul optimismului reconstrucţiei germane postbelice: „Biluţa de giugiulit” pe 3 roţi, BMW Isetta. Află mai multe Istoria plăcerii de a conduce. Esenţa mărcii BMW se defineşte prin „Plăcerea de a conduce”. Sintagma a fost folosită pentru prima dată în campaniile publicitare din anii '30 şi a devenit sloganul oficial BMW în urmă cu 55 de ani, în 1965. Foarte rar o expresie atât de concentrată reflectă spiritul unei companii atât de clar şi rămâne neschimbată de-a lungul deceniilor. Legătura este cu atât mai fascinantă, cu cât tocmai „bucuria”/ „plăcerea” este cuvântul principal care descrie o companie de tehnologie germană. Aceasta este istoria modului în care BMW şi „Freude am Fahren” au evoluat împreună. Află mai multe Marea revenire BMW. Anii 1950-1960 au adus unele din cele mai mari crize din istoria BMW şi au oferit scena unei evoluţii remarcabile, din pragul falimentului către succes pe piaţa mondială de automobile. Este unul din exemplele emblematice care atestă puterea de transformare a companiei bavareze şi forţa de a depăşi orice provocare, oricât de dificilă s-ar fi dovedit. Unii dintre cei mai importanţi eroi ai acelei perioade au fost două modele care acum sunt sinonime cu identitatea mărcii: BMW 507 şi BMW 2002. Află mai multe #STAYSAFE 7 idei pentru timpul petrecut acasă. Află mai multe Previous Next Să stai acasă fără a putea să te bucuri de mașina ta poate fi dificil. Pentru a te proteja de coronavirus şi pentru a preveni infectarea altor persoane, lucrul cel mai responsabil pe care îl poţi face acum este să stai în casă cât de mult posibil. Nu dorim să te lăsăm singur, astfel că am adunat idei şi activităţi pentru fanii BMW în această perioadă, când nu ne putem bucura de condus. În consecinţă: stai acasă pentru a-ţi arăta grija şi solidaritatea!